» حوادث » دستگیری برادران سارق در جنوب تهران
حوادث

دستگیری برادران سارق در جنوب تهران

فروردین 24, 1403 0

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از اماکن‌های عمومی در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد ۲ مرد جوان با استفاده از یک موتورسیکلت در ساعات پایانی شب در خیابان‌های جنوب تهران تردد کرده و پس از شناسایی اماکن عمومی موردنظر خود اقدام به سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها که با یکدیگر برادر هستند به اماکن‌های عمومی زیادی در جنوب تهران دستبرد زده اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۹ فقره سرقت اماکن عمومی در جنوب تهران اعتراف و مالخر خود را نیز معرفی کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز بازداشت و در بررسی‌های اولیه اموال مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×