» حوادث » درگذشت ۳ معلم چهارمحال‌وبختیاری در سانحه تصادف
حوادث

درگذشت ۳ معلم چهارمحال‌وبختیاری در سانحه تصادف

دی 18, 1402 0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سه نفر از معلمان چهارمحال‌وبختیاری ظهر روز گذشته، ۲۱ آذرماه در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند و متأسفانه جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان این ضایعه اسفناک را به جامعه فرهنگیان استان، دانش‌آموزان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 
در آخرین روزهای پاییز و هم‌زمان با دهه فاطمیه(س) خبر عروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت این دیار، روان‌شادان «مرتضی بیگی»، «سیدامیرحسین منافیان» و «علی امینیان» بر اثر سانحه دلخراش تصادف، دل‌ها را اندوهگین خویش ساخت.
 
بر این اساس، ضمن گرامیداشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده به دیار باقی، به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، مراتب همدردی و تعزیت خود را اعلام کرده و براین باور هستیم که هم‌نشینی با اولیا و بزرگان در پردیس الهی اجر این معلمان جاویدنام خواهد بود.
 
هجران این همکاران گران‌قدرمان را محضر خانواده‌های ارج‌مدار ایشان تسلیت عرض کرده و برای معلمان عزیز و دلسوزمان، غفران الهی و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.»



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×