» قضائی » دادگاه برخط با موضوع الزام به ایفای تعهد و مطالبه خسارت در دادگاه تجدیدنظر استان سمنان برگزار می‌شود
قضائی

دادگاه برخط با موضوع الزام به ایفای تعهد و مطالبه خسارت در دادگاه تجدیدنظر استان سمنان برگزار می‌شود

بهمن 19, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری چهارمین دادگاه علنی برخط در شهرستان سمنان گفت: هدف از اطلاع رسانی زمان برگزاری این دادگاه، بهره برداری لازم برای علاقمندان به مباحث حقوقی و عموم شهروندان از موضوعات مطروحه در شعب قضایی است.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی گفت: یکی از مأموریت‌های رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی برگزاری دادگاه علنی برخط است و دستگاه قضایی استان سمنان این امکان را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کرده تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعب از مفاد پرونده و محتوای علمی و فنی روند دادرسی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا چهارمین دادگاه علنی برخط، فردا (سه شنبه ۱۷ بهمن ماه) ساعت ۱۰ صبح در شعبه نهم دادگاه تجدید استان سمنان با موضوع الزام به ایفای تعهد و مطالبه خسارت، توسط مستشاران سیدشهاب الدین باقریان موحد و محمدرضا مظفری برگزار می‌شود.

دادگاه علنی برخط فردا در محاکم تجدیدنظر استان سمنان برگزار می‌شود

 

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan۱ در این دادگاه علنی حضور یابند.

وی تأکید کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط مراجع قضایی استان سمنان از طریق صفحه اطلاع رسانی در پیام رسان‌های ایرانی ایتا و روبیکا به نشانی @abdolahi_dadsm و تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد. شناسه کاربری:user-semnan رمز عبور:۱۲۳۴ است. 

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×