» قضائی » جشن ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد
قضائی

جشن ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در زندان مرکزی خرم‌آباد برگزار شد

بهمن 18, 1402 0

جشن دهه فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در زندان مرکزی خرم‌آباد با حضور هنرمندان استانی و با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ایام الله دهه فجر گفت: همه مردم در به ثمر نشستن خون این شهیدان عزیز و پیروزی انقلاب سهیم هستند.

وی افزود: امروز وظیفه مسئولین این است که با تمام وجود در رفع مشکلات و برای آسایش مردم بکوشند البته برخی از مشکلات میهن عزیز ما وابسته به تحریم‌های ظالمانه ایادی استکبار و چشم طمع آن‌ها به منابع و ذخایر عظیم و گرانبهای کشور‌های خاورمیانه است.

کشوری در ادامه تصریح کرد: مستکبرین جنایتکار با هدف فروش سلاح و ایجاد ناامنی در این منطقه به دنبال برهم زدن آرامش مردم در این کشور‌ها هستند و چنانچه اسلام و محور مقاومت بر این مناطق مسلط شود، آنان سهمی از این ذخایر نخواهند داشت.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود و این انقلاب در راستای نشر ارزش‌های والای اسلامی و انسانی و شناساندن اسلام ناب محمدی به جهانیان صورت گرفت.

وی تاکید کرد: وظیفه ما امروز شناختن دشمن و ماندن پای آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز است که تکلیف ما در این ایام، حضور فعال و مؤثر همه آحاد جامعه در انتخابات پیش رو در این برهه حساس است.

لازم به ذکر است در این مراسم جوایزی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به تعدادی از مددجویان زندان مرکزی خرم‌آباد اهداء شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×