» قضائی » تفاهم نامه مشترک ستاد صبر کردستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منعقد شد
قضائی

تفاهم نامه مشترک ستاد صبر کردستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منعقد شد

اسفند 16, 1402 0

تفاهم نامه مشترک ستاد صبر کردستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف تعامل و همکاری با نهاد‌های دولتی و مردمی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه منعقد شد.

خبرگزاری میزان – بهادر اسدی معاون حل اختلاف دادگستری و دبیر ستاد صبر استان کردستان در راستای برنامه‌های عملیاتی و اهداف متعالی ستاد صبر و تعامل و همکاری با نهاد‌های دولتی و مردمی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه، جلسه مشترک با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار کرد.

در این جلسه بهادر اسدی معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان و دبیر ستاد صبر استان اظهار کرد: آرامش و نشاط اجتماعی جامعه در گرو صلح و آشتی است و ما باید نقش و اثر خود را به نحو مطلوب در رسیدن به این هدف پیاده کنیم.

وی افزود: این امر مهم میسر نخواهد شد مگر اینکه سایر نهاد‌ها و ادارات نیز در این امر خطیر ستاد صبر را همراهی کنند.

در ادامه جلسه، دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: باتوجه به اینکه استان کردستان استانی فرهنگی بوده و دارای آداب و رسوم و آیین‌های مختلف و مخصوص به خود است، می‌توان در زمینه صلح و آشتی گام‌های بلندی برداشت و آرامش و نشاط اجتماعی را تقویت کرد.

وی افزود: در استان کردستان مردان و زنان بزرگ و نجیبی هستند که خود بانی صلح و آشتی بوده و در سازش‌ها نقش ایفا کرده اند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز آمادگی خود را در ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش اعلام می‌کند و تمایل دارد در این راه نیز سهیم باشد.

در پایان تفاهم نامه همکاری مابین معاونت حل اختلاف دادگستری استان کردستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به امضا رسید.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×