» قضائی » تعیین مهلت ۲ ماهه دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی برای اتمام پروژه تونل انرژی تبریز
قضائی

تعیین مهلت ۲ ماهه دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی برای اتمام پروژه تونل انرژی تبریز

اسفند 2, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی برای اتمام پروژه تونل انرژی تبریز مهلت ۲ ماهه تعیین کرد.

خبرگزاری میزان_ بابک محبوب علیلو در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تونل انرژی تبریز گفت: تونل انرژی با هدف تامین برق مطمئن و پایدار مرکز شهر تبریز و منطقه ایده لو در دست ساخت است.

وی در ابتدای این نشست که با حضور فرماندار تبریز، مدیر دیوان محاسبات استان و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای، شهردار منطقه یک تبریز و نمایندگانی از پیمانکار تشکیل شده بود، در جریان آخرین وضعیت این طرح و اقدام‌های به عمل آمده برای پیشبرد و اتمام آن قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تبریز با بیان اینکه تونل انرژی تبریز کلید نجات تبریز از بحران برق است، عنوان کرد: این تونل ورود و خروج تغذیه مناطق ایدلو و مرکزیت شهر را برعهده دارد.

وی با اشاره به تاخیر صورت گرفته در اتمام عملیات عمرانی تونل انرژی ایده لو، بیان کرد: نشت فاضلاب در مسیر احداث پروژه سبب متوقف وطولانی شدن این عملیات شد که همین توقف باعث بروز مشکلات متعدد ترافیکی و شهری در این مسیر شده است.

محبوب علیلو در راستای صیانت از حقوق عامه و نظر به تعهدات شرکت برق منطقه‌ی آذربایجان شرقی تاکید و مقرر کرد: عملیات اجرایی پروژه تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسیده، عملیات کابل کشی و عملیات آسفالت‌ریزی مسیر پروژه را نیز تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به پایان رسانده تا این طرح آماده بهره برداری شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×