» قضائی » تشکیل کار گروه مشترک دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک
قضائی

تشکیل کار گروه مشترک دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک

اسفند 18, 1402 0

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک فی مابین دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت معاونت فناوری و اطلاعات استان در جهت ایجاد رویه واحد قضایی و مدیریتی را مطرح کرد.

خبرگزاری میزان_ ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک فی مابین دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت معاونت فناوری و اطلاعات استان در جهت ایجاد رویه واحد قضایی و مدیریتی را مطرح کرد.

نیکوکار دراین رابطه گفت: اولین جلسه کارگروه بررسی عملکرد دفاتر الکترونیک قضایی استان تهران با حضور ۱۵ نفر از سرپرستان مجتمع دادگاهی و دادسرایی و معاونین ارجاع و مدیران دفاتر تهران و برخی از شهرستان‌ها وجلسه دوم با حضور ۶ نفر ازمدیران منتخب دفاتر خدمات الکترونیک برگزار شد.

وی گفت:طبق تحقیقات و آمار‌ها بیش از ۱۴۰ آسیب در حوزه شکلی و ماهوی در مباحث کیفری، مدنی، امور حسبی، خانواده و سامانه‌های دفاتر خدمات الکترونیک قضایی جمع آوری و طبقه بندی شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم درپایان در راستای ایجاد رویه واحد قضایی و مدیریتی بر تشکیل کارگروه مشترک بین دادگستری استان تهران و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با محوریت معاونت آمار و فناوری اطلاعات استان تاکید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×