افزونه جلالی را نصب کنید.
- مهمترین توصیه های بهداشتی در توزیع نذری
- کمبودهای دارویی به ۴۱۳ قلم کاهش یافت
- قرارداد بیمهها با داروخانهها اصلاح شد
- تغییرات سبک زندگی خطر بیماریهای مزمن را کاهش میدهد
- کاهش خطر مرگ و لختگی خون در بیماران خودایمنی با مصرف داروهای GLP-۱
- وزارت بهداشت هشدار داد؛ خطر فاسد شدن غذاهای نذری در گرمای هوا
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- تشریح روند تفویض اختیارات در حوزه محصولات طبیعی
- آغاز به کار اداره دارو در هیئت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران
بیشترین دلیل مرگ تهرانیها؛ساکنان این منطقه بیشترین فوتی را داشتند
به گزارش اکوایران،براساس آمارنامه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ که به تازگی منتشر شده است، سال گذشته ۴۳ هزار و ۱۱۸ تن در بهشت زهرا دفن شدهاند که از این میان ۱۸ هزار و ۱۷۳ تن زن و ۲۴ هزار و ۷۳۴ تن مرد هستند.۲۱۱ نوزاد هم در سال ۱۴۰۲ در بهشت زهرا خاکسپاری شدهاند. […]
به گزارش اکوایران،براساس آمارنامه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ که به تازگی منتشر شده است، سال گذشته ۴۳ هزار و ۱۱۸ تن در بهشت زهرا دفن شدهاند که از این میان ۱۸ هزار و ۱۷۳ تن زن و ۲۴ هزار و ۷۳۴ تن مرد هستند.۲۱۱ نوزاد هم در سال ۱۴۰۲ در بهشت زهرا خاکسپاری شدهاند.


در این آمارنامه به تعداد فوت شدگان هم اشاره شده در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۷ هزار و ۸۶۱ تن از ساکنان تهران فوت شدهاند که دلیل تفاوت این عدد با تعداد دفن شدگان در بهشت زهرا این است که روزانه تعداد زیادی از فوتیها در بهشت زهرا غسل شده اما دراین آرامستان خاکسپاری نمیشود و به سایر شهرها منتقل میشوند.


بیماری قلبی با رقم ۲۵ هزار و ۲۲۶ فوتی و بیماری تنفسی با رقم ۱۳ هزار و ۸۰۴ فوتی بیشترین دلیل مرگ درتهران بوده است.

بیشترین مرگ هم در رده سنی بالا ۶۵ سال ثبت شده است. ساکنان مناطق ۴ و ۵ هم بیشترین مرگ و میر را در میان سایر مناطق تهران داشتهاند.


در منطقه چهار تهران ۴ هزار و ۶۲ نفر و در منطقه ۵ تهران هم ۳ هزار و ۸۸۸ نفر در سال گذشته فوتی داشته ایم .

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.