» قضائی » اولین آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی در دادگستری استان زنجان برگزار شد
قضائی

اولین آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی در دادگستری استان زنجان برگزار شد

بهمن 17, 1402 0

 سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری زنجان از برگزاری اولین آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی در دادگستری استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- امیرعلی سلیمی در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان اداری به قضایی استان زنجان، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اولین آزمون تبدیل وضعیت اداری به قضایی با اعلام اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه و انجام هماهنگی‌های لازم برای ۶۳ نفر از کارکنان اداری و اعضا شورا‌های حل اختلاف دادگستری استان زنجان به صورت برخط (آنلاین) برگزاری شد.

 سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان زنجان افزود: این آزمون امروز (شنبه ۱۴ بهمن ماه) با حضور ۶۳ نفر از داوطلبان در محل سایت جهاد دانشگاهی واحد استان زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: نوع آزمون به صورت استاندارد بوده و داوطلبان در زمان بندی مناسب فرصت درج پاسخ خواهند داشت. نتایج آزمون بعد از اتمام مهلت مقرر پاسخگویی بر روی سامانه مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

 سلیمی با بیان اینکه در این آزمون نمره منفی لحاظ نمی‌شود،گفت: امکان تجدیدی و حق اعتراض در این مرحله به هیچ عنوان وجود ندارد. داوطلبان بعد از شرکت در آزمون مذکور، به مدت یک هفته فرصت دارند در آزمون تستی سنجش شخصیت شرکت کنند و در ادامه به مصاحبه علمی و روانشناسی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×