» قضائی » اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اردیبهشت 23, 1403 0

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی زمان رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش داده است گفت: سال گذشته ۱۷ هزار پرونده قاچاق وارد تعزیرات هرمزگان شده بود که به ۹۹ درصد آن رسیدگی شد و هم اکنون رسیدگی به پرونده‌ها را به کمتر از ۱۵ روز رسانده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به بحث نظارت بر تولید، مبادی ورودی و شرکت‌های وارد کننده اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات به دنبال این است که به بازار ثبات ببخشد و در عرضه و خرده فروشی‌ها نظارت جدی داشته باشد تا در سطح بازار حس شود.

اصانلو با اشاره به کمبود تجهیزات و ابنیه در تعزیرات استان هرمزگان، نداشتن تجهیزات را میراث گذشتگان دانست و گفت: از مجموع ساختمان‌های تعزیرات استان هرمزگان تنها یک ملک متعلق به تعزیرات است و بقیه به صورت امانی و استیجاری در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از استاندار هرمزگان خواست به تجهیز و تقویت تعزیرات حکومتی استان با استفاده از ظرفیت‌های استانی کمک کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن قول مساعد برای کمک به ابنیه و تجهیزات سازمان تعزیرات حکومتی از عملکرد سازمان تعزیرات به ویژه در هرمزگان تقدیر کرد و گفت: برخورد قاطع تعزیرات حکومتی در مبارزه با قاچاق ستودنی است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×