» حوادث » انهدام باند ۳ نفره جیب بران تهران
حوادث

انهدام باند ۳ نفره جیب بران تهران

فروردین 13, 1403 0

سردار “علی ولی پور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل دی ماه سال جاری در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه جیب بری در اطراف بهشت زهرا و حرم مطهر و دریافت شکایت شهروندان به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی اقدامات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ فردی به صورت انفرادی در حومه بهشت زهرا و حرم مطهر از غفلت مال باختگان استفاده و با شیوه جیب بری تلفن همراه یا کیف پول آنان را به سرقت می‌برد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره گیری از منابع اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم موفق شدند هویت متهم را کشف کنند و در ادامه مخفیگاه متهم را حوالی صحنه‌های سرقت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم وی را دستگیر و به پایگاه دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می‌شد، اما در ادامه با توجه به مدارک و مستندات موجود ناگزیر لب به اعتراف گشود و به حدود ۱۸ فقره سرقت به این شیوه اقرار کرد. 
این مقام ارشد پلیسی ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند هویت و مخفیگاه ۲ تن از مالخران را که متهم اموال مسروقه را به آنها می‌فروخت شناسایی و طی ۲ عملیات غافلگیرانه و منسجم آنان را دستگیر کنند.
وی گفت: از مخفیگاه متهمان ۶ دستگاه تلفن همراه، کارت ملی، مدارک و … کشف و توقیف شد. 
رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان با بیان اینکه تاکنون ۱۵ تن از شکات توسط کارآگاهان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات در اختیار پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×