» قضائی » انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش قوه قضاییه و بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران
قضائی

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش قوه قضاییه و بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران

فروردین 24, 1403 0

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش قوه قضاییه و بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران با حضور مدیرکل آموزش قوه قضاییه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نماینده بسیج دانشجویی دانشکده الهیات برگزار شد.

خبرگزاری میزان -انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش قوه قضاییه و بسیج دانشجویی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران با حضور مهدی جوهری مدیرکل آموزش قوه قضاییه و محمد اسحاقی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نماینده بسیج دانشجویی دانشکده الهیات در محل ساختمان شهید صدیقیان برگزار شد. 

این تفاهم نامه در راستای بسترسازی مناسب برای ورود موثر و توانمند فارغ التحصیلان رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی سراسر کشور به عرصه های قضایی و در جهت پیشبرد اهداف قوه قضاییه در خصوص تأمین نیروی قضایی در کشور منعقد شد.

مهدی جوهری با اشاره به اصل مدیریت با موضوعیت هم افزایی عنوان کرد: بنا داریم در راستا یکی از محورهای مهم و اساسی مدیریت راهبردی با ایجاد هم افزایی، آموزشی فراگیر و اثر بخش را توسعه دهیم. لذا  مقرر شد با تعامل با سازمان های مرتبط و برگزاری جلسات و تنظیم تفاهم نامه، برنامه آموزشی مشترکی برای جامعه هدف تدوین کنیم.

همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه فقه اسلامی  و بازدید دانشجویان از بخش های مختلف قوه قضاییه از جمله محاکم قضایی، پزشکی قانونی و معاونت پیشگیری در امر آموزش قضا و هم اندیشی با مسئولان قوه قضاییه و تربیت دانشجویان این رشته برای استفاده در مناصب قضایی مورد نیاز کشور از دیگر ابعاد این همکاری بود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×