» حوادث » آغاز شنبه‌ای پر ترافیک در معابر و بزرگراه‌های پایتخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

آغاز شنبه‌ای پر ترافیک در معابر و بزرگراه‌های پایتخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 18, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس اوتادی کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

سرهنگ اوتادی افزود: وضعیت ترافیکی در بزرگراه آبشناسان ـ سردار جنگل تا پل فرهنگ سنگین، آزادراه تهران کرج بعد از پل آزادگان تا رحمانی در هر دو مسیر سنگین، جنوب به شمال یادگار ـ پل شیخ فضل الله تا مقطع ایوانک سنگین، است.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی در بزرگراه همت غرب به شرق کاشانی – تا مقطع گاندی سنگین، زین الدین روی پل امام علی (ع)، سنگین تا پاسداران، بابایی روی پل نیروی زمینی سنگین تا ورودی به صیاد شیرازی، شهید سلیمانی روی پل صیاد شیرازی و انتهای بار ترافیکی کرمان تا سیدخندان است.

سرهنگ اوتادی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×