» حوادث »  آتش‌سوزی در یکی از توربین‌های نیروگاه شهید منتظری اصفهان / مدیریت بحران: آتش پس از دو ساعت مهار شد / به علت محدودیت گازی، نیروگاه فعلا فقط با ۳۵ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند
حوادث

 آتش‌سوزی در یکی از توربین‌های نیروگاه شهید منتظری اصفهان / مدیریت بحران: آتش پس از دو ساعت مهار شد / به علت محدودیت گازی، نیروگاه فعلا فقط با ۳۵ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند

دی 25, 1402 0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران اصفهان از آتش سوزی در یکی از توربین‌های نیروگاه شهید منتظری اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش اظهار داشت: شب گذشته یکی از توربین های واحد 2 نیروگاه شهید منتظری به علت داغ شدن روغن داخل توربین و نشتی آن، دچار حریق شد و  دودزدگی شدید ایجاد شده بود و حریق اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای آتش نشانی از نیروگاه، پالایشگاه، شهرداری‌های شاهین‌شهر و اصفهان به محل اعزام شدند و با دو ساعت فعالیت و انجام عملیات اطفا حادثه کنترل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این واحد از مدار خارج شده بود، تصریح کرد:  از سرایت آتش‌سوزی به واحدهای دیگر جلوگیری شد و این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.

وی با اشاره به اینکه ایمن‌سازی در محل انجام شد، گفت: درحال حاضر نیروگاه شهید منتظری به علت محدودیت گازی تنها با 35 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کند و در این خصوص شرکت گاز استان اصفهان باید تدبیری کند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×