» جامعه » سگ دوچرخه‌سوار/ عکس – خبرآنلاین
جامعه

سگ دوچرخه‌سوار/ عکس – خبرآنلاین

مرداد 1, 1403 0

نادیا زکالوند: «ژو لایفو» یک سگ پودل معمولی نیست. این پودل دوست‌داشتنی که تحسین اهالی استان جیانگ‌سو از چین را برانگیخته است می‌تواند مانند یک کودک سه یا چهار ساله دوچرخه‌سواری کند. این سگ از پاهای جلویی برای هدایت دوچرخه و از پاهای عقبی برای رکاب زدن استفاده می‌کند.

بعد از اینکه تصویر ویدیویی این سگ باهوش، درحالی‌که در زمین بسکتبال دوچرخه‌سواری می‌کرد، در شبکه‌های اجتماعی گذاشته شد، افراد بسیاری ابتدا در چین و سپس در سایر کشورهای آسیایی آن را دیدند و از توانایی این سگ در راندن دوچرخه حیرت‌زده و البته هیجان‌زده شدند.

اخیرا شبکه خبری فوجی ژاپن تصاویر ویدیویی از دوچرخه‌سواری این سگ منتشر کرد و موجب تعجب بسیاری از افراد شد.

بنابه گفته این شبکه خبری ژاپنی، «صاحب این سگ، برای تربیت و آموزش آن، یک سال وقت گذاشته است و این پودل کوچولو موقع دوچرخه‌سواری به نظر می‌رسد از هر دقیقه آن لذت می‌برد.

سگ دوچرخه‌سوار چیزی نیست که هر روز شاهد آن باشید، اما این سگ فقط دوچرخه سوار نیست، بلکه آن توانسته فقط در مدت ۶ روز، اسکیت‌سواری هم یاد بگیرد.

البته برخی از افرادی که ویدیوی این سگ را در شبکه‌های اجتماعی دیدند از اینکه صاحب این سگ، آن را وادار به یادگیری دوچرخه‌سواری، کاری غیرطبیعی و غیرضروری برای حیوانات، کرده بود ناراحت شدند و از صاحب آن انتقاد کردند و این کار را حیوان‌آزاری می‌دانستند.

منبع:

odditycentral



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×