» قضائی » کولر‌های مکشوفه قاچاق با پیگیری رئیس کل دادگستری استان خوزستان به حراج عمومی گذاشته شد
قضائی

کولر‌های مکشوفه قاچاق با پیگیری رئیس کل دادگستری استان خوزستان به حراج عمومی گذاشته شد

تیر 1, 1403 0

بخشی از کولر‌های مکشوفه قاچاق با پیگیری رئیس کل دادگستری استان خوزستان در حراج عمومی قرار گرفت و مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با وارد کردن اطلاعات لازم و ثبت درخواست در این حراج شرکت کنند.

خبرگزاری میزان – متعاقب کشف محموله کولر‌های گازی قاچاق سنوات گذشته در استان خوزستان با پایان یافتن فرایند رسیدگی و قطعیت حکم، بخش دیگری از این اموال تعیین تکلیف شد.

علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور در انبار اموال تملیکی استان، از آغاز حراج عمومی تعدادی از این کولر‌ها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای رفاه مردم استان تصمیم‌گیری و حراج عمومی این از حجم کالا در حال اجراست که در کشور کم‌سابقه است.

وی ادامه داد: پس از کشف و ضبط این محموله قاچاق، فرایند رسیدگی مورد رصد، پیگیری و نظارت قرار گرفت و مراحل رسیدگی و قطعیت حکم به پایان رسید.

دهقانی گفت: باتوجه به اینکه حکم صادره دارای دو بخش جریمه نقدی و ضبط اموال بود، جریمه نقدی به نفع دولت وصول و اموال ضبط شده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط دادگستری استان، مقرر شد بخشی از آن‌ها با رعایت مقررات و اخذ مجوز‌های لازم، در اختیار مردم استان قرار گیرد که اقدامی کم‌نظیر در کشور است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مردم استان می‌توانند با ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) با وارد کردن اطلاعات لازم و ثبت درخواست، در این حراج عمومی که یکی از بزرگترین حراج‌های سازمان اموال تملیکی است، شرکت کنند.

مدیرکل اداره اموال تملیکی استان خوزستان نیز در این بازدید، گفت: با دستور و پیگیری رئیس کل دادگستری استان و همچنین اخذ مجوز‌های لازم از سازمان متبوع، تعداد هزار دستگاه کولرگازی از طریق تارنمای ستاد ایران به آدرس www. Setadiran.ir برای مردم استان خوزستان به حراج عمومی گذاشته شد.

رستمی افزود: بخشی از این محموله قاچاق پیش از این برای واگذاری به افراد تحت پوشش در اختیار نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و … گذاشته شده بود و بخش دیگری نیز از امروز در جریان حراج عمومی در دسترس مردم استان خواهد بود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×