امروز : چهارشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۴
- هشدار تحلیلگر ارشد بلومبرگ / پیشبینی سقوط بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار!
- غزه مرگبارترین منطقه در جهان برای خبرنگاران
- ابراز اطمینان بوداپست از تعهد مسکو به دستیابی به توافق صلح با کییف
- قاتل مسلح فراری سقز کشته شد/ شناسایی ۲ قاتل دیگر
- برف و کولاک از فردا اردبیل را در برمیگیرد
- واردات چای خیانت به بهره برداران است
- خلبان ایرباس پس از تیک آف درگذشت!+ عکس
- تدوین بسته پیشنهادی جامع برای کاهش حوادث جادهای/ بررسی حادثه واژگونی اتوبوس دانشآموزان کرمانی
- دانشگاه آزاد صاحب ۱۰ شعبه جدید پارک علم و فناوری شد
سهم واردات و مونتاژ از آب باریکه ارزی خودرو
به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز […]

به گزارش اکوایران، این در شرایطی است که بانک مرکزی میگوید به دلیل محدودیت ارزی و اولویتبندی صورت گرفته، بیش از سالی دو میلیارد یورو نمی تواند به واردات خودرو احتصاص دهد. با این حال، اختصاص ارز به مونتاژ خودرو -دو تا سه برابر واردات- این پرسش را ایجاد کرده که چرا برای مونتاژ ارز هست، اما برای واردات نیست؟
در این قسمت از برنامه ویراژ، این مساله را در قالب میزگردی با حضور بیوک علیمرادلو مدیرعامل سابق گروه بهمن، مهدی دادفر مشاور انجمن واردکنندگان خودرو و عبدالله بابایی کارشناس مسائل خودرو مورد بررسی قرار داده ایم.
ویدئوی کامل این میزگرد جمعه ۲۱ دی ماه پخش خواهد شد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.