» جامعه » انعکاس حضور وحدت آفرین و یکپارچه مردم در صحنه انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند
جامعه

انعکاس حضور وحدت آفرین و یکپارچه مردم در صحنه انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی می کند

اسفند 11, 1402 0

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فخاری طی پیامی ضمن دعوت از مردم استان تهران برای حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: در این برهه تاریخی که چشم همه دنیا به انتخابات ما دوخته شده است، از ملت مؤمن، خداجو و انقلابی استان تهران می‌خواهم با حضور پرشور در عرصه انتخابات، نگاه دشمنان را به هم بستگی، وحدت و یکپارچگی خود میخکوب و توطئه‌ها را خنثی کنند.

استاندار تهران در ادامه با بیان اینکه ملت نجیب ایران در تمام بزنگاه‌ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند، گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله و تمام فراز و فرودها به خوبی آئینه انعکاس حضور و «مشارکت» همیشگی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و کشور است.

فخاری با تاکید بر اینکه «مشارکت» در انتخابات علاوه بر اینکه یک تکلیف سیاسی محسوب می‌شود، حق مردم نیز به حساب می‌آید، افزود: با حضور پررنگ در انتخابات هم تکلیف سیاسی مهمی که بر دوش همه آحاد ملت قرار داده شده اجابت می‌شود و هم احقاق حق صورت می‌گیرد، چرا که خاستگاه این انقلاب، مردم هستند و خودشان باید برای کشور تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات استان تهران برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند مهیا و بسیج شده است، عنوان کرد: مردم با حضور مبارکشان در انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته خدمت، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام و انقلاب ثبت خواهند کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×