» حوادث » دعوت نماینده ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر به شرکت مردم در انتخابات
حوادث

دعوت نماینده ولی فقیه جمعیت هلال‌احمر به شرکت مردم در انتخابات

اسفند 11, 1402 0

 نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ فِی الْآخِرَةِ

جمهوری اسلامی‌به عنوان میراث ماندگار خمینی کبیر و یادگار پرارزش مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های مردم شریف ایران و نقطه اشتراک خدامحوری و مردم سالاری و نماد دینداری نوین در دنیای امروز است. حقیقتی که همچنان که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای بار‌ها فرمودند یک حقیقت یکپارچه است و نه اسلامیت آن قابلیت انفکاک از جمهوریت دارد و نه جمهوریت آن بدون اسلامیت قابل تحقق است.

الگویی نو از حکومت و روشی متفاوت از حکمرانی که اگرچه عمود آن اصل مترقی ولایت فقیه است لیکن تنها با اراده جمعی ملت به پیش می‌رود و ارزش می‌آفریند. در این میان، انتخابات مظهر تام و تمام جمهوری اسلامی است؛ حرکتی متمدنانه برای ابراز نظر و استقرار مردم سالاری دینی در کلیت نظام و تلاشی برای اصلاح در بستر قانون و مبتنی بر چارچوب نظری جمهوری اسلامی.

به همین سبب است که انتخابات همزمان در کلیت و جزئیات نظام اسلامی اثر می‌گذارد و هر کسی اندک باوری به ایرانِ رشد یافته در بستر جمهوری اسلامی دارد انتخابات را تکلیف خود برای تقویت کلیت نظام و حق خود برای تغییر و اصلاح می‌داند. ملت بزرگوار ایران!

اینک نوبت نقش آفرینی شما در چهل و پنج سالگی جمهوری اسلامی و برای استحکام هر چه بیشتر نظام مردم سالاری دینی است. هرکس به ایران عزیز علاقه دارد و با بصیرت صحنه بین‌المللی را می‌بیند و صدای تیز شدن دندان‌های دشمن جمهوری اسلامی را در داخل و خارج برای چند پاره کردن ایران عزیز می‌شنود امروز باید به میدان بیاید و رأی بدهد.

رأی هر کدام از ما، از یکسو رأی به راهی است که امام و شهدا پیش پای ما گشودند و از سوی دیگر کنشی دموکراتیک برای رشد در مجرای قانون به شمار می‌رود.

اینجانب از همه آحاد ملت ایران و از شما مدیران، کارکنان، جوانان، امدادگران، داوطلبان و همه اعضای پر تلاش و فهیم خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر دعوت می‌کنم با شور و شعور انقلابی و با لبیک گفتن به دعوت رهبر فرزانه انقلاب با شوق و اشتیاق در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی‌شرکت کنند و برای بار دیگر خاک یأس بر دهان دشمنان این مرز و بوم بپاشند. خداوند دعای حضرت ولیعصر ارواحنافداه را شامل حال همه ما فرماید و ما را سربازانی مخلص برای آن حضرت قرار دهد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×