اخبار ویژه حمایت‌آنلاین
« حمایت‌آنلاین، حامی همه مردم ایران »
Thursday, 12 June , 2025
امروز : پنج شنبه, ۲۲ خرداد , ۱۴۰۴
شناسه خبر : 16696
  پرینت خانه » جامعه تاریخ انتشار : 01 مارس 2024 - 9:25 | 24 بازدید | ارسال توسط :

مناطق کم برخوردار در اولویت توسعه و نوسازی خطوط اتوبوسرانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21، از حل مشکل جذب راننده کارت شهری در روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: مذاکراتی با پلیس راهور برای حل مشکل به‌کارگیری راننده کارت شهری داشته‌ایم و امیدواریم با همکاری پلیس راهور […]

مناطق کم برخوردار در اولویت توسعه و نوسازی خطوط اتوبوسرانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21، از حل مشکل جذب راننده کارت شهری در روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: مذاکراتی با پلیس راهور برای حل مشکل به‌کارگیری راننده کارت شهری داشته‌ایم و امیدواریم با همکاری پلیس راهور و حل مشکل تامین راننده، نسبت به تقویت و نوسازی خطوط اتوبوسرانی در مناطق مختلف شهر تهران اقدام کنیم.

وی در ادامه گفت: اولویت ما برای تقویت ناوگان و نوسازی خطوط اتوبوسرانی پایتخت، مناطق کم‌برخوردار از حمل و نقل عمومی است که این برنامه با نوسازی 19 خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران آغاز شده است.

علیزاده با اشاره به چشم‌انداز روشن وضعیت حمل و نقل عمومی به‌ویژه در حوزه اتوبوسرانی در سال 1403 است، افزود: با سفر اخیر شهردار تهران به کشور چین ان‌شاءالله تعداد قابل توجهی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود که این اتفاق بی‌سابقه، باعث کاهش چشمگیر سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان بر حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از همه برای این شرکت در این تکلیف ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

14 − چهار =

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.