» جامعه » مناطق کم برخوردار در اولویت توسعه و نوسازی خطوط اتوبوسرانی
جامعه

مناطق کم برخوردار در اولویت توسعه و نوسازی خطوط اتوبوسرانی

اسفند 11, 1402 0

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده در جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 21، از حل مشکل جذب راننده کارت شهری در روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: مذاکراتی با پلیس راهور برای حل مشکل به‌کارگیری راننده کارت شهری داشته‌ایم و امیدواریم با همکاری پلیس راهور و حل مشکل تامین راننده، نسبت به تقویت و نوسازی خطوط اتوبوسرانی در مناطق مختلف شهر تهران اقدام کنیم.

وی در ادامه گفت: اولویت ما برای تقویت ناوگان و نوسازی خطوط اتوبوسرانی پایتخت، مناطق کم‌برخوردار از حمل و نقل عمومی است که این برنامه با نوسازی 19 خط اتوبوسرانی در مناطق غربی شهر تهران آغاز شده است.

علیزاده با اشاره به چشم‌انداز روشن وضعیت حمل و نقل عمومی به‌ویژه در حوزه اتوبوسرانی در سال 1403 است، افزود: با سفر اخیر شهردار تهران به کشور چین ان‌شاءالله تعداد قابل توجهی اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود که این اتفاق بی‌سابقه، باعث کاهش چشمگیر سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان بر حضور حداکثری در انتخابات و دعوت از همه برای این شرکت در این تکلیف ملی تاکید کرد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×