» جامعه » جزئیات جدید احداث بزرگراه یادگار امام اعلام شد
جامعه

جزئیات جدید احداث بزرگراه یادگار امام اعلام شد

بهمن 25, 1402 0

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد رحیم مرتضوی؛ شهردار منطقه 9 در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در منطقه 9 شهر تهران هرساله میزبان شهروندان زیادی هستیم که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن می‌‌گیرند و امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خدمت شهروندان بودیم.

وی تصریح کرد: امسال برای مراسم یوم الله 22 بهمن کمیته‌های مربوطه را شکل دادیم و با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارتباط خوبی داریم. 

مرتضوی با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران در چند حوزه خدمات شهری، عمرانی، حمل و نقل عمومی و … تقسیم می‌شود، گفت: نخستین اقدام ما برای این مراسم ایجاد فضای سخنرانی رییس جمهور و فضای حضور مهمانان بود؛ رنک آمیزی مسیرها و جداول در طول مسیر خیابان آزادی، میدان آزادی و‌ بزرگراه آیت الله سعیدی و… را داشتیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت پروژه یادگار امام (ره) گفت: زمان‌بندی پروژه های عمرانی اگر معارض نداشته باشد قابل اندازه‌گری است. در پروژه یادگار امام (ره) 2 معارض ملکی و نهادی داریم و عوامل مختلفی برای تکمیل و تاخیر در پروژه نقش دارند و معارضین پروژه یادگار امام (ره) در حال رفع است.

مرتضوی گفت: در فاز اول افتتاح مسیر رفت میدان جی تا میدان فتح را با 1 کیلومتر در نیمه دوم سال آینده خواهیم داشت و مسیر برگشت به خاطر احداث ‌تونل زمان بر است و دو مسیر برگشت هم با توجه به تونل بودن آن تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×