» جامعه » اینترپل دختر اغفال شده را به کشورش بازگرداند/ دختر در ایران سرایدار بود!
جامعه

اینترپل دختر اغفال شده را به کشورش بازگرداند/ دختر در ایران سرایدار بود!

فروردین 25, 1403 0

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار مجید کریمی؛ رئیس پلیس بین‌الملل فراجا اظهار کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق به شناسایی محل اختفای دختر 14 ساله و عامل ربایش وی و همچنین انتقال وی به کشورش شدند.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا در توضیح این خبر ادامه داد: متعاقب دریافت اطلاعات مربوط به فقدانی یک دختر نوجوان در قالب اعلان زرد اینترپل، پلیس بین‌الملل فراجا، ردیابی و شناسایی فرد گمشده را در دستور کار قرار داد؛ حسب اطلاعات مندرج در اعلان، دختر بچه‌ای 12 ساله 2 سال قبل وقتی تنها 12 سال داشت توسط مردی مورد اغفال و ربایش قرار می گیرد و به صورت غیرقانونی وارد کشور ایران می‌شود.

وی افزود: با همکاری صورت گرفته میان پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این دختر ردیابی و شناسایی می شود که تحقیقات پلیسی صورت گرفته نشان داد که مشارالیه توسط فرد رباینده به یکی از منازل بالای شهر تهران منتقل شده و به عنوان سرایدار مشغول کار بوده است.

به گفته سردار کریمی، پس از شناسایی منزل و تحویل دختر به پلیس، وی اظهار کرد که عامل ربایش او را با وعده و وعید و اغفال ربوده و از طریق مرزهای شمال غرب کشور از بی راهه و مسیر کوهستانی وارد کشورمان کرده است.  

وی اضافه کرد: این دختر پس از هماهنگی‌های قضائی پلیسی از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به کشورش منتقل شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×