» قضائی » ۷۰۹ زندانی جرایم مالی و غیر عمد استان در انتظار کمک خیرین
قضائی

۷۰۹ زندانی جرایم مالی و غیر عمد استان در انتظار کمک خیرین

فروردین 20, 1403 0

مبلغ ۲۸ میلیارد تومان در جشن گلریزان ارومیه از سوی خیرین برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد کمک شد که نسبت به سال گذشته رشد بیش از ۱۱۰ درصدی داشته و همچنان نیز این کمک‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری میزان – جشن گلریزان ارومیه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و جمعی خیرین نیک سیرت در سالن وحدت برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این آیین بیان کرد: امشب جمع فرهیخته، خیر و نیک اندیش از اقشار و طیف‌های مختلف برای یک امر انسانی و عاطفی در ماه مهمانی خدا دور هم جمع شده اند تا بتوانند دست نیازمندانی که دستشان از بیرون کوتاه است بگیرند.

عتباتی ادامه داد: زندان واقعیت تلخ جامعه امروزی در تمامی نظام‌های حقوقی کشور‌ها است، با این تفاوت که در نظام حقوقی کشور ما که بر اساس آموزه‌های اسلامی می‌باشد نسبت به زندانی و خانواده او بی‌تفاوت نیست.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته با برگزاری ۳۵ جشن گلریزان مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد جمع آوری شد و از محل این کمک‌ها و گذشت شکات از بخشی از بدهی خود و پذیرش اعسار ۵۰۰ میلیارد تومانی توسط قضات شریف استان، ۷۷۵ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد از زندان رهایی و به جمع خانواده خود بازگشتند.

کمک ۲۸ میلیارد تومانی خیرین به آزادی جرایم مالی و غیر عمد در جشن گلریزان ارومیه / رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: ۷۰۹ زندانی جرایم مالی و غیر عمد استان در انتظار کمک خیرین

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان و ایامی که در آن قرار داریم همواره یاد آور کرم، بخشش و سخاوت بزرگ مرد عدالت، مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام است و امیدواریم در این ایام مبارک با کمک شما خیرین دست ۷۰۹ نفر زندانی مالی و جرایم غیر عمد که متأثر از شرایط اقتصادی گرفتار زندان شدند و چشم به راه کمک‌های شما هستند را بگیریم و از زندان رهایی و به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

گفتنی است در این جشن گلریزان مبلغ ۲۸ میلیارد تومان از سوی خیرین برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد کمک شد که نسبت به سال گذشته رشد بیش از ۱۱۰ درصدی داشته و همچنان نیز این کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×