» قضائی » ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در کرمانشاه تشکیل شد
قضائی

۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در کرمانشاه تشکیل شد

اسفند 14, 1402 0

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان – حمیدرضا کریمی امروز (۹ اسفند)، با اشاره به فاصله زمانی یک روزه تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهارکرد: از چندماه پیش مجموعه مدیران ارشد و دستگاه‌های اجرایی استان با تلاش زیادی مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم کرده اند.

وی افزود: طی این مدت فرآیند‌های انتخابات به خوبی در استان طی شد و در یک هفته اخیر هم که تبلیغات کاندیدا‌ها آغاز شده، فضای پرشور و نشاطی را در استان شاهد بوده ایم.

دادستان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: طبق رصد‌های صورت گرفته بسیاری از کاندیدا‌ها و ستاد‌های انتخاباتی در یک فضای آرام و بدور از تنش به تبلیغ پرداختند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به برخی از تخلفات انتخاباتی در این ایام هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه طی این مدت ۲۸ پرونده تخلف انتخاباتی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شد که شش فقره آن مربوط به مدیران دستگاه‌های اجرایی بوده است.

کریمی خاطرنشان کرد: از این تعداد چند پرونده به دلیل تخلف انتخاباتی کاندیدا‌ها بوده و ۱۳ پرونده هم مربوط به تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی است.

دادستان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها تا ساعت ۸ صبح فردا فرصت تبلیغ دارند، اعلام کرد: باتوجه به اینکه از ساعت ۸ صبح فردا تبلیغات کاندیدا‌ها ممنوع است، هیچ کاندیدایی حق تبلیغات ندارد.

وی همچنین از فراهم بودن بستر‌ها برای برگزاری یک انتخابات امن، پرشور و رقابتی در کرمانشاه هم خبرداد و گفت: مردم ما بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند و در تعیین سرنوشت خود نقش آفرین خواهند بود.

کریمی در پایان ضمن دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در پای صندوق‌های رای، اعلام کرد: مردم شهید پرور کرمانشاه همواره در طول سال‌های گذشته ثابت کرده اند که پای آرمان‌های این انقلاب، شهدا و امام شهدا ایستاده اند و اینبار هم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، خاری در چشم دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×