» حوادث » گازگرفتگی ۱۰ نفر از شهروندان نوش‌آباد توسط شغال مشکوک به هاری / اتلاف حیوان مشکوک
حوادث

گازگرفتگی ۱۰ نفر از شهروندان نوش‌آباد توسط شغال مشکوک به هاری / اتلاف حیوان مشکوک

فروردین 25, 1403 0

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل ضمن اشاره به حمله شغال به ۱۰ شهروند نوش‌آبادی، گفت: تیم واکنش سریع تشکیل شد.

محسن قمصری ضمن اشاره به گازگرفتگی ۱۰ نفر از شهروندان شهر نوش‌آباد توسط شغال، اظهار داشت: شب گذشته ۱۰ نفر از همشهریان شهر نوش‌آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل، توسط شغال مشکوک به هاری دچار گزش شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه برای افرادی که مورد حمله شغال قرار گرفتند، انجام شد، افزود: موارد مراجعه کننده به شهرستان آران و بیدگل و کاشان در ساعت اولیه مراجعه و طول شب تحت درمان پیشگیری از هاری قرار گرفتند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به تشکیل تیم واکنش سریع واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت از ساعت ۲۰ و اعزام به شهر نوش‌آباد، بیان کرد: جلسه اضطراری با همکاری شبکه بهداشت، شهرداری نوش‌آباد، شهرداری آران و بیدگل، حوزه مقاومت بسیج نوش‌آباد و محیط زیست برگزار شد و اقدامات لازم جهت اتلاف حیوان مشکوک برنامه‌ریزی شد.

قمصری با بیان اینکه دفن حیوان مشکوک طبق پروتکل بهداشتی انجام شد، گفت: با همکاری ادارات فوق و داوطلبان مردمی تا ساعت چهار بامداد روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه، در این منطقه گشت‌زنی و نظارت صورت گرفت.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل، تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و درمان موارد مشابه بوده و همشهریان عزیز می‌توانند با شماره تماس ۵۵۷۰۶۸۰۶ موارد مد نظر خود را از این طریق گزارش کنند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×