» قضائی » کلنگ‌زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضاییه
قضائی

کلنگ‌زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضاییه

اردیبهشت 18, 1403 0

آیین کلنگ‌‍‌زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان – طی مراسمی با حضور سید محمد صاحبکار خراسانی معاون راهبردی قوه قضاییه، مظفر حمزه ئی رئیس توسعه حل اختلاف استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی آیین کلنگ زنی فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس با حضور معاون راهبردی قوه قضائیه برگزار شد.

معاون راهبردی قوه قوه قضاییه در این مراسم گفت: در راستای پیگیری حقوق عامه و به‌منظور ارتقای عدالت اجتماعی، دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع عمل به مسوولیت‌های اجتماعی صنایع و پرداخت مالیات‌های شرکت‌های بزرگ در محل فعالیت‌شان ورود جدی داشته است و این موضوع، تحولی بزرگ و دستاورد‌های خوبی را در جهت تأمین بودجه احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی و پرداخت به موقع مالیات در استان به همراه داشته است.

وی افزود: در نتیجه پیگیری دستگاه قضایی با همکاری شرکت پالایش نفت آفتاب ضمن افتتاح فاز دوم بوستان مسئولیت اجتماعی بندرعباس، مساحت قابل توجهی به این تفرجگاه افزوده می‌شود و این موضوع نقش مهمی در ارائه خدمات شهری و تحقق عدالت اجتماعی در سطح این شهرستان خواهد داشت.

معاون راهبردی قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات اجرایی ساخت فاز دوم این بوستان از امروز امیدواریم ضمن تکمیل و بهره برداری از آن در برنامه زمانبندی شده، تحول قابل توجهی برای توزیع عادلانه امکانات را در سطح شهر بندرعباس شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×