» قضائی » ولایت‌مداران در ۹ دی، اجازه جولان به دشمنان ندادند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

ولایت‌مداران در ۹ دی، اجازه جولان به دشمنان ندادند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 12, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به شرح زیر است:

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

پس تو صبر پیشه کن، که وعده خدا حق است و مراقب باش که مردم بی علم و یقین و ایمان تو را به خفت و سبکی نکشانند. «سوره روم آیه ۶۰»

یوم الله ۹ دی، یادآور فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه زیبایی از ولایت‌مداری و بصیرت است.

این رویداد عظیم و فراموش‌ناشدنی درحالی شکل گرفت که فتنه‌گران قصد داشتند فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را به انقلاب ناامید و بدبین سازند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی (ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است؛ ظلم، ستم و فتنه‌گری را تحمل نمی‌کند و با همان روح عاشورایی به خروش می‌آید و حماسه‌های عظیم خلق می‌کند.

ولایت‌مدارانی که با احساس مسؤولیت در قبال انقلاب اسلامی و اعتماد به نصرت خداوند قادر متعال، اجازه جولان به دشمنان ندادند و با عمل انقلابی خود حق و باطل را در هوای غبارآلود فتنه، تمیز دادند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که با ایام شهادت سردار بصیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوی تمام عیار ولایت‌مداری توأمان شده است از خداوند متعال می‌خواهم ما را بصیر، ولایت‌مدار و ادامه دهنده راه شهدا در ظل توجهات حضرت صاحب الامر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار دهد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×