» جامعه » چشم جهان به نتیجه انتخابات امروز است
جامعه

چشم جهان به نتیجه انتخابات امروز است

اسفند 18, 1402 0

صحرایی با بیان اینکه چشم جهان به نتیجه انتخابات امروز است، گفت: رای ما حتما اثر مثبت دارد و دشمنان را ناکام و دوستان را شادکام خواهد کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز با حضور در مدرسه پسرانه دوره دوم متوسطه شهید مطهری منطقه ۶ شهر تهران برای شرکت در انتخابات پس از انداختن رای خود در صندوق اظهارداشت: چشم جهان به نتیجه این انتخابات است و اثر رای‌مان تنها در داخل نخواهد ماند و در دنیا تأثیر خواهند گذاشت.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات گفت: رای ما حتما اثر مثبت دارد و دشمنان را ناکام و دوستان را شادکام خواهد کرد. هر چه مشارکت گسترده و بیشتر باشد اثر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد. در ایران این اثر بین‌المللی هست، زیرا ایران بعد از انقلاب، ایران گام دوم انقلاب، ایران منزوی نیست که رای آن فقط در داخل اثر داشته باشد.

صحرایی بیان داشت: امروز هیچ تحولی در هیچ ساحتی در جهان اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه یکی از بازیگران کلیدی آن ایران باشد؛ بنابراین رای ما اثر بین‌المللی دارد، رای ما در کاهش آلام مظلومان جهان به ویژه غزه تأثیر دارد و اگر یک رای دشمن شکن بدهیم اثر آن را در معادلات جهانی خواهیم دید.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×