» قضائی » ۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شد
قضائی

۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شد

اسفند 18, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه از تشکیل ۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی خبر داد و تصریح کرد: از مجموع ۱۷۹ پرونده، که در سراسر استان تشکیل شد؛ تعداد ۱۵۸ مورد در شعب ویژه و تحت نظارت مسئولان قضایی هر حوزه قضایی در جریان رسیدگی است.

خبرگزاری میزان- یازدهمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین اسداله جعفری در این نشست ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه، از انسجام و همکاری نهاد‌های مسئول در برگزاری انتخابات در استان تقدیر کرد و گفت: انسجام و هماهنگی و همکاری نهاد‌های مختلف مسئول برای برگزاری انتخابات در استان در سطح بالایی قرار داشت که نتیجه آن برگزاری انتخابات به شکل رقابتی و سالم در سطح استان بود.

وی افزود: علیرغم همه توطئه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های بیش از یکساله معاندین و بدخواهان نظام برای القا ناکارآمدی مسئولان و ایجاد نارضایتی در جامعه و همچنین انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در کشور به منظور جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات، بار دیگر شاهد بودیم که مردم ولایتمدار، انقلابی و بصیر، به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با حضور خود در پای صندوق‌های رای، همه تلاش‌های دشمنان را ناکام گذاشتند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه از تشکیل ۱۷۹ مورد پرونده تخلف انتخاباتی خبر داد و تصریح کرد: از مجموع ۱۷۹ پرونده، که در سراسر استان تشکیل شد؛ تعداد ۱۵۸ مورد در شعب ویژه و تحت نظارت مسئولان قضایی هرحوزه قضایی در جریان رسیدگی است. تعداد، ۱۹ پرونده مختومه و منتهی به صدور قرار منع تعقیب و در دو پرونده نیز کیفرخواست صادر شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفری در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه یافته‌های ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان اصفهان به صورت دقیق جهت ثبت و ضبط و بهره‌برداری در انتخابات‌های بعدی به هیئت نظارت بر انتخابات استان و سایر نهاد‌های ذیربط ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×