» قضائی » واکنش سخنگوی قوه قضاییه به مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان توسط شبکه ایکس
قضائی

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان توسط شبکه ایکس

اسفند 5, 1402 0

سخنگوی قوه قضاییه از غرفه خبرگزاری میزان در نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد.

خبرگزاری میزان_ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه از غرفه خبرگزاری میزان در نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد.

مسعود ستایشی با حضور در غرفه خبرگزاری میزان در نمایشگاه رسانه‌های ایران، درباره مسدود شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان توسط شبکه ایکس، اظهار کرد: بسیار متاسفم برای حوزه‌های رسانه‌ای و رسانه‌های بین المللی که ادعای آزادی بیان می‌کنند و ادعا دارند که به حقوق بشر توجه ویژه دارند، اما ملاحظه می‌کنید اخیرا حساب کاربری یک مجموعه خبرگزاری را مسدود کرده اند چگونه؟ به چه دلیل؟ به کدامین گناه و چرا؟ این جای سوال است و به عبارتی لکه سیاهی در تاریخ و صفحه عملکرد آن‌هایی است که مبادرت به این کار کردند.

ستایشی بیان کرد: در حالی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام چهره‌های خشن، خشونت بار، تعرض به حقوق عمومی و … را مورد توجه قرار می‌دهند تاکید می‌کند و نشر می‌دهد، ولی کسی نیست که کوچک‌ترین تذکر قانونی دهد، اما هر جایی که بحث شهید، شهادت و شهدا است بر روی آن حساس هستند و بلافاصله آن را مسدود و محدودیت‌های ایجاد می‌کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: معتقدم این افراد در عرصه بین‌المللی حرفی برای گفتن ندارند دست و پا می‌زنند، ولی باید بدانند حق بر باطل پیروز است و جایگاهی در ابراز مطالبشان ندارند و نخواهند داشت. مطمئن باشید به زودی زود آنچه که حق رسانه‌های برحق جامعه بین المللی از جمله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است در موقعیت خود استقرار پیدا کنند.

خبرگزاری میزان در راهرو اصلی این نمایشگاه، غرفه E10 پذیرای علاقه‌مندان حوزه رسانه و مطبوعات خواهد بود که مشاوره حقوقی رایگان به اصحاب رسانه نیز در این غرفه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×