» قضائی » هیئت صلح فرهنگیان استان اردبیل افتتاح شد
قضائی

هیئت صلح فرهنگیان استان اردبیل افتتاح شد

فروردین 25, 1403 0

هیئت صلح فرهنگیان استان اردبیل در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری میان مرکز حل اختلاف و آموزش و پرورش استان اردبیل در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ صلح و سازش بین دانش آموزان و فرهنگیان استان افتتاح شد.

خبرگزاری میزان_ در نشستی مشترک با حضور رئیس شورای حل اختلاف و مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل و در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز حل اختلاف و آموزش و پرورش استان در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ صلح و سازش بین دانش آموزان و فرهنگیان استان، هیئت صلح فرهنگیان استان اردبیل افتتاح شد.  

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل در این نشست گفت: اولین قدم در راستای اجرای تفاهم‌نامه فی مابین این ۲ نهاد امروز اجرا و به تعدادی از فرهنگیان حکم صلح‌یاری اعطا شد تا در قالب هیئت صلح در جهت حل اختلاف و صلح و سازش پرونده‌هایی که طرفین آن‌ها فرهنگیان و خانواده‌های آنان هستند تلاش کنند.

وی افزود: در گام بعدی جهت فرهنگ‌سازی صلح و سازش و میانجیگری به دانش‌آموزان علاقمند ابلاغ همیار صلح اعطا خواهد شد تا به صورت نمادین و آموزشی در مدارس و بین سایر دانش‌آموزان که اختلافی دارند صلح و سازش ایجاد کنند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×