» حوادث » همه بازداشتگاه‌ها دارای دوربین مداربسته است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

همه بازداشتگاه‌ها دارای دوربین مداربسته است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 26, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ‌دوم پاسدار علی مؤیدی در ابتدای شروع خدمت خود به عنوان رئیس پلیس پیشگیری فراجا امروز دوشنبه تازه‌ترین اقدامات و برنامه‌ها پلیس پیشگیری را ارائه کرد.

وی در خصوص تغییرات نیروها در پلیس پیشگیری گفت: هیچ تغییری صورت نمی‌گیرد تا دستور العمل های جدید اعمال شود، نیروها نگران جابجایی نباشند.

رئیس پلیس پیشگیری در خصوص اقدامات پلیس پیشگیری در پایان سال گفت: خدمت ما باید برجسته‌تر شود و برای انتخابات آماده شویم.

وی ادامه داد: انشاالله در پایان سال بتوانیم شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

سردار مویدی تاکید کرد: در حوزه پلیس پیشگیری عمیق‌ترین و پیچیده‌ترین ارتباط لایه‌های مختلف جامعه برقرار می‌شود و بیشترین رودررو شدن پلیس با مردم اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: میزان موفقیت پلیس در حوزه پیشگیری مستلزم مطالعه عمیق است.

سردار مویدی خبر داد: بانک بیماران آلزایمر و اتیسم به پلیس پیشگیری منتقل شده است یعنی وقتی بیمار با پلیس ما مراجعه کنند متوجه می‌شود شهروند بیمار اتیسمی است و رفتار متناسب با وی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص نیروهای پلیس پیشگیری حاضر در سطح شهر توضیح داد: یک بخشی از ما داخل شهر است و به همین دلیل آموزش اجتماعی رفتاری گفتاری در برنامه‌های پلیس وجود دارد.

سردار مویدی در خصوص برنامه هفتم توسعه و مجهز شدن نیروها و کلانتری‌ها به دوربین مدار بسته گفت: بر اساس آمار ۲۴ ساعت گذشته تمام بازداشتگاه‌ها به دوربین مدار بسته مجهز است و رفتار تمام نیروها و برخورد آنها تحت نظر است.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×