» حوادث » ترافیک پرحجم در ۶ بزرگراه تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

ترافیک پرحجم در ۶ بزرگراه تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 26, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت هستیم.

سرهنگ کشیر در خصوص ترافیک در محورهای غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های آبشناسان – سردار جنگل، همت – اشرفی، و، یادگار امام (ره) – شیخ فضل الله، شیخ فضل الله – جناح و حکیم – پیامبر و در بزرگراه‌های ذکر شده حجم بار ترافیکی سنگین است.

وی گفت: ترافیک در محدوده بزرگراه جلال – نصر، علامه – دهکده و چمران – نهج البلاغه است.

وی در خصوص ترافیک معابر شرقی تهران نیز گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه بابایی – نیروی زمینی، زین الدین- شهید صیاد شیرازی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) – شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت هم فعلاً بدون ترافیک است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می‌باشد که می‌طلبد شهروندان گرامی با توجه به نمناک بودن و لغزنده بودن معابر با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

سرهنگ کشیر گفت: با توجه به بارش باران در سطح معابر شهر تهران به شهروندان توصیه می‌شود که با توجه به اینکه سردی هوا را داریم نسبت به رفع نقص از تجهیزات ایمنی خودروی خود قبل از اینکه از منزل خارج شوند و در معابر تردد داشته باشند اقدام نمایند. ضد یخ، برف پاک کن، شیشه شور، بخاری و تمامی سیستم‌های خودرویی خود را قبل از حرکت بررسی کرده و همچنین نسبت به بازدید از عاج خودرو اقدام کنند.

وی بیان داشت: در اوایل ریزش نزولات آسمانی، با توجه به کم شدن اصطکاک بین لاستیک و راه، معابر به شدت لغزنده می‌شود و این لغزندگی باعث خارج شدن کنترل وسیله نقلیه از دست راننده می‌گردد که لازم است در این شرایط حتماً رانندگان فاصله خود را با خودروی جلویی رعایت نمایند و با سرعت مطمئنه در معابر تردد کنند تا حادثه‌ای روی ندهد



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×