» حوادث » هلاکت ۸ تروریست حمله کننده به مقر نظامی راسک و چابهار
حوادث

هلاکت ۸ تروریست حمله کننده به مقر نظامی راسک و چابهار

فروردین 21, 1403 0

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: در عملیات حمله تروریست‌ها به چند مقر نظامی در راسک و چابهار، ۸ تروریست به هلاکت رسیدند و ۵ نفر از نیرو‌های سپاه و فراجا شهید و ۱۰ نفر هم مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سیدمجید میراحمدی در گفتگو با بخش خبری ساعت ۸ صبح شبکه خبر گفت: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم ساعت ۲۲ شب گذشته همزمان به مقر سپاه در راسک و چابهار و مقر­دریابانی متعلق به فرماندهی مرزبانی انتظامی در چابهار­ حمله کردند و عملیات همزمان تروریست‌ها با شکست کامل مواجه شد.

­معاون وزیر کشور با بیان اینکه با تلاش حافظان امنیت مستقر در مقر سپاه راسک، یک نفر از تروریست‌ها در درگیری‌های اولیه کشته شد، افزود: درحال حاضر تعدادی از تروریست‌ها در منطقه‌ای در راسک در محاصره کامل هستند و راهی جز تسلیم شدن و یا کشته شدن ندارند.

­وی گفت: تروریست‌ها بعد از ناکامی از ورود به مقر سپاه در چابهار، به یک ساختمان مسکونی نفوذ کردند و تعدادی از شهروندان را گروگان گرفتند که با تلاش حافظان امنیت، گروگان‌ها آزاد شدند و ۵ نفر از تروریست‌ها با جلیقه انفجاری به هلاکت رسیدند.

­میراحمدی افزود: با آمادگی و مقابله موثر نیرو‌های حافظ امنیت مستقر در مقر دریابانی چابهار، ۳­ نفر از تروریست‌ها کشته شدند.

­معاون وزیر کشور گفت: درحال حاضر تروریست‌ها در چابهار به یک ساختمان مسکونی رفتند و در آنجا محاصره شدند و این افراد مجبورند تسلیم و یا کشته شوند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×