» حوادث » هلاکت ۲۳۰ تن از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

هلاکت ۲۳۰ تن از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بهمن 17, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه همایش رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع معتادین متجاهر و دیگری خرده فروشان مواد مخدر است که به عنوان دغدغه مردم است و همکاران ما تلاش‌های زیادی را در سراسر کشور خاصه در تهران انجام داده‌اند، محله شوش و هرندی که یکی از پر آزار ترین مناطق تهران بود امروز با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و شخص دکتر مؤمنی سامان گرفت و این را استمرار خواهیم بخشید.

وی با بیان اینکه در محله شوش و هرندی مهم ۲ چیز بود که معتادین متجاهر و خرده فروشان را باید جمع‌آوری می‌کردیم و این حس را در مردم برسی کنیم و صرفاً آمار را برسی نمی‌کنیم، اظهار داشت: در کنار این مسائل پلیس در ۱۰ ماهه سال‌جاری بالغ بر ۵۰۰ تن مواد مخدر کشف کرده است.

وی افزود: در کنار این کشفیات بر حسب ماموریت‌هایی که قاچاقچیان به ما تحمیل کرده‌اند بالغ بر ۲۳۰ تن از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر به هلاکت رسیدند.

سردار رادان ادامه داد: یکی از اقداماتی که در دستور کار ما قرار دارد شکاف میان معتادین متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر و دیگری تبدیل اردوگاه‌های مواد مخدر به کارگاه‌های تولیدی و کمک به حرفه آموزی بهبود یافتگان است.

وی در پایان بر حفظ آرامش و امنیت مردم تاکید کرد و گفت: تلاش بر حفظ مناطق پاک شده و اشراف اطلاعاتی در آن سوی مرزها از دیگر برنامه‌های پلیس برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر است که در این مدت باقی مانده از سال و در سال آینده با قوت دنبال خواهد شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×