» حوادث » هشدار وزش باد شدید در استان تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

هشدار وزش باد شدید در استان تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

فروردین 13, 1403 0

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی‌، غربی و ارتفاعات خبر داد. مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست‌ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بناهای نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک اجتناب کنند.

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادرهای مسافرتی اکیداً خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک و احتیاط در چرای دام و تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان عزیز تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیاندیشند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×