» قضائی » میز خدمت قضایی در مسجد امیرالمومنین برپا شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

میز خدمت قضایی در مسجد امیرالمومنین برپا شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 22, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران، در رأس یک هیأت قضائی ۱۴ نفره متشکل از معاونان و مدیران قضائی در مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام در محله یافت‌آباد حضور یافت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا پاسخگوی مراجعان و نمازگزاران بود.

در جریان برگزاری میز خدمت در مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام که بیش از دو ساعت به طول انجامید، رئیس کل دادگستری استان تهران و هیأت قضائی همراه پاسخگوی بیش از ۱۱۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد قضائی دادگستری استان تهران ضمن استماع مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی مراجعان، ارشادات لازم را ارائه کردند و در مواردی به‌منظور تسهیل فرایندهای قضائی، دستوراتی صادر کردند.

در جریان حضور رئیس کل دادگستری استان تهران در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) نمایندگان شکات یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی با القاصی دیدار کردند و ضمن قدردانی از اقدامات راهگشای دستگاه قضا در این پرونده، درخواست‌های خود را مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون آخرین اقدامات دستگاه قضا در پرونده مذکور، تاکید کرد که تمامی اقدامات قضائی در این پرونده با اولویت قرار دادن حقوق مالباختگان صورت خواهد گرفت.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رأی آن‌ها قطعی شده، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان از جمله درخواست‌هایی بود که از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضائی دادگستری استان تهران مطرح شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×