» حوادث » میزان کنونی جرایم رانندگی بازدارنده نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حوادث

میزان کنونی جرایم رانندگی بازدارنده نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دی 20, 1402 0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا حضور یافت.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم گفت: حقیقت این است که “ترافیک” یکی از حوزه‌های پر اهمیت برای مردم شده است و مدیریت این حوزه سنگین‌تر از هر حوزه دیگری در مجموعه پلیس راهور است.

وی افزود: باید حمل و نقل و ترافیک زیرساخت شود تا مسیر و راه را برای سایر امور تسهیل کند.

رادان گفت: اگر در وضعیت مطلوب در امر ترافیکی بودیم این حجم از تصادفات و جان‌باختگان نباید توجیهی می‌داشت و باید وضعیت بهتری در این موارد تجربه می‌کردیم.

رئیس پلیس کشور گفت: اگر اجرای درست از فرایندی غلط داشته باشیم یعنی راه را اشتباه رفته‌ایم؛ باید بتوانیم اجرای درست از یک ویژگی درست، آن هم به صورت جهادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به سهم ۱۲ درصدی پلیس در کاهش تصادفات برسیم؛ همچنین تلاش کنیم در ارائه خدمات به مردم “تسهیل‌گری” داشته باشیم.

رادان تصریح کرد: این میزان جرایم بازدارنده نیست و باید تلاش کنیم تا قوانین و مقررات بازدارندگی داشته باشد.

وی ادامه داد: بنا داشتیم تا از سردار هادیانفر در یکی از حساس‌ترین مراکز پلیس یعنی فرماندهی قرارگاه تحلیل داده استفاده کنیم، اما متأسفانه محقق نشد و واقعیت این است که وزیر راه با من تماس گرفتند و از من خواستند تا با مأمور سردارشدن هادیانفر در این وزارتخانه موافقت کنم.

سردار رادان در پایان برای سردار سید تیمور حسینی آرزوی موفقیت و برای سردار هادیان فر آرزوی سعادت کرد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×