» قضائی » ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان گلستان با ۷۷ نفر از مراجعان برگزار شد
قضائی

ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان گلستان با ۷۷ نفر از مراجعان برگزار شد

بهمن 14, 1402 0

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: در ملاقات مردمی مسئولن قضایی استان ۷۷ نفر درخواست‌ها و مشکلات قضایی و حقوقی خود را مطرح کردند.

خبرگزاری میزان- احمدرضا فضیلت با اشاره به بررسی درخواست ۷۷ از مراجعان در ملاقات مردمی امروز در دادگستری استان گلستان گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و اجرای احکام، ورود دادگستری برای حل مشکل واحد‌های تولیدی، درخواست اعسار و پرداخت اقساطی جزای نقدی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ و درخواست مرخصی برای مددجویان زندان‌های استان بیشترین تقاضا‌هایی بود که امروز مراجعان با رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان، درمیان گذاشتند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان افزود: دستور‌های لازم برای پاسخگویی این درخواست‌ها و حل مشکلات طرح شده، صادر شد و مشکل تعدادی از مراجعان هم به صورت تلفنی از حوزه‌های قضایی مربوطه پیگیری شد.

فضیلت افزود: درخواست‌های مردم در روز‌های ملاقات مردمی، ثبت و روند اقدامات انجام شده تا زمان رسیدن به نتیجه، پیگیری می‌شود.

 وی ادامه داد: برای جلوگیری از معطلی مردم، سامانه نوبت دهی اینترنتی راه اندازی شده است و افراد می‌توانند پیش از مراجعه، ساعت ملاقات را از طریق سامانه عدل ایران، ثبت و تعیین کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان ادامه داد: به جز سه‌شنبه‌ها، دیگر روز‌های هفته هم، معاونان رئیس کل دادگستری گلستان، پاسخگوی مراجعان هستند. امکان نوبت‌گیری تلفنی و حضوری هم برای ملاقات با دادستان مرکز استان فراهم است و افراد می‌توانند برای طرح مشکلات و درخواست‌های خود، مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×