» قضائی » ملاقات بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر با مقامات قضایی یزد در ایام دهه فجر
قضائی

ملاقات بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر با مقامات قضایی یزد در ایام دهه فجر

بهمن 28, 1402 0

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در ایام دهه فجر، با تعداد یک هزار و ۷۳۳ نفر ملاقات انجام شد.

خبرگزاری میزان- غلامعلی دهشیری با اشاره به ملاقات بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر با مقامات قضایی یزد در ایام دهه فجر اظهار کرد: این تعداد ملاقات در میز خدمت میعادگاه‌های نماز جمعه ۱۳ و ۲۰ بهمن و در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، در شهرستان یزد و ۱۴ حوزه قضایی استان انجام شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: پاسخگویی به درخواست‌ها و بررسی مشکلات مردم یک اقدام اثر گذار در جهت اقناع مردم و ارشاد آنان در مسیر احقاق حق است.

وی افزود: در برنامه‌های ملاقات مردمی ویژه دهه فجر تعداد ۲۰۵ نفر مقام قضایی و ۳۳ نفر مسئولان دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه حضور داشته و از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کردند.

دهشیری برپایی ملاقات‌های عمومی بی واسطه و چهره به چهره با مردم را ابزاری برای پایش کمی و کیفی عملکردی و رفتاری و مجموعه دانست و عنوان کرد: اشراف علمی و عملی بر فراوانی مسائل و مشکلات مردم و تدابیر و تدوین سیاست‌های راهبردی در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی از دیگر محاسن ارتباط بی‌واسطه با مردم است.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطر نشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر علاوه بر حضور مقام‌های قضایی در مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه، یک برنامه سراسری بازدید از زندان نیز انجام شد تا تمام قضات دارای پرونده زندانی‌دار با حضور در زندان‌ها و تحت نظرگاه‌های استان از وضعیت زندانی‌های پرونده‌های خود با خبر شده و چنانچه زمینه‌ای برای کاهش مجازات و ظرفیتی برای عفو و بخشودگی وجود دارد مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/ 



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×