» قضائی » معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید کرد
قضائی

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید کرد

بهمن 30, 1402 0

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: خودکفایی علمی مقدمه تمام پیشرفت هاست و امیدواریم روز به روز بیشتر شاهد این خودکفایی باشیم.

خبرگزاری میزان – بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف حمایت قضایی از این حوزه، از ابتدای سال با جدیت در دستور کار دادگستری خراسان رضوی بوده است.

بیست و پنجم بهمن ماه، با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بازدیدی دیگر در دستور کار قرار گرفت.

جهانگیر در بازدید از مجموعه احیا درمان پیشرفته واقع در پارک علم و فناوری خطاب به مدیران و کارکنان این واحد تولیدی گفت: شما حرف را به عمل رسانده و افکارتان را پیاده کرده اید. امروز ما به برکت راهی که امام خمینی (ره) برای ما گشود و اعتمادی که او به ملت داشت، هویت ایرانی و اسلامی خود را باز یافته ایم و در سایه این هویت، شاهد اقدامات مهم در عرصه‌های نوین علم و فناوری هستیم.

وی افزود: خودکفایی علمی مقدمه تمام پیشرفت هاست و امیدواریم روز به روز بیشتر شاهد این خودکفایی باشیم.

در ادامه جهانگیر در جمع مدیران و کارآفرینان پارک علم و فناوری خراسان رضوی قرار گرفت و با آن ها به گفت‌وگو پرداخت.

وی با اشاره به سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی در اهمیت استقلال اقتصادی گفت: برای تحقق استقلال اقتصادی باید از کارآفرین حمایت کرد. در این حمایت گری باید قوانین مزاحم برای کارآفرینی، مدیران مزاحم که نگران به خطر افتادن موقعیت شغلی خودشان هستند و توانایی تغییر ندارند و فرآیند‌های مزاحم که بودنشان تاثیر ندارد حذف شوند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خاطر نشان کرد: در دستگاه قضایی نگاه حمایتی به کارآفرینی وجود دارد و در دوره اخیر شدت گرفته است. یکی از اقدامات این است که از تعطیلی واحد‌های کارآفرینی به دلیل مسائل بانکی و مالی تا حدامکان جلوگیری می‌شود.

وی گفت: دشمن می‌خواهد با تحریم، استقلال را از ما بگیرد، اما ما با اعتماد به نیروی داخلی و البته به شرط کمک و حمایت دستگاه‌های اجرایی و قضایی می‌توانیم این هدف دشمن را بی نتیجه کنیم.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×