» قضائی » معاون قضایی دادگستری کل استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد
قضائی

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

اسفند 17, 1402 0

معاون قضایی رئیس کل در امور اجرای احکام مدنی دادگستری کل استان تهران در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و به مشکلات قضایی و حقوقی ۱۲ نفر از مراجعان رسیدگی کرد و دستورات قانونی لازم را صادر کرد.

خبرگزاری  میزان_ در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، بهنام باقری معاون قضایی رئیس کل در امور اجرای احکام مدنی دادگستری کل استان تهران در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و به مشکلات قضایی و حقوقی ۱۲ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات قانونی لازم را صادر کرد.

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران در این باره گفت: درخواست‌های مراجعه کنندگان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه متفاوت است که از جمله موضوعات مطرح شده برخی از افراد خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده بودند و برخی نیز استفاده از ارفاقات حقوقی و قانونی را در اجرای حکم وکاهش و یا بهره مندی از تخفیف مجازات حبس درخواست داشتند.

باقری با مثبت ارزیابی کردن برگزاری ملاقات‌های مستمر مسئولان قضایی با مردم گفت: تاکید رئیس کل دادگستری استان تهران در تمامی نظارت‌ها و ملاقات‌های عمومی بر اثر بخشی و رفع ملموس موانع و مشکلات مراجعین در چارچوب قوانین است.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×