» قضائی » معاونین قضایی باید اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی را رصد کنند
قضائی

معاونین قضایی باید اجرایی شدن برنامه‌های عملیاتی را رصد کنند

اردیبهشت 2, 1403 0

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی دادگستری استان بر لزوم رصد نظارت معاونین قضایی بر اجرایی شدن برنامه عملیاتی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان – ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پنجمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی دادگستری استان گفت: ایام شادی و خوشحالی ملت غیور ایران از عملیات گسترده و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این عملیات نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است که به دنیا نشان داد قدرت سست و پوشالی لانه عنکبوت چگونه توسط رزمندگان اسلام در هم شکست، اما در این بین از همه مهم‌‎تر پشتیبانی مردم فهیم کشور از عملیات مقتدرانه سپاه اسلام است.

عتباتی با اشاره به عدم تعهد نهاد‌های حقوق بشری و بین المللی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصل و معاهده بین المللی پایبند نیست و لازم بود که اقتدار مسلمین را با سیلی محکم سپاه اسلام بچشد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با بیان تکمیل و ابلاغ برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ گفت: باید پس از ابلاغ این برنامه، معاونین ناظر به صورت مستمر و دقیق بر اجرای مفاد آن در سراسر حوزه‌های قضایی نظارت کنند و در بازدید‌ها هم به صورت میدانی اجرای آن را رصد و مشکلات مرتبط را مرتفع کنند

عتباتی در ادامه پس از بررسی عملکرد ۲۷ روزه حوزه قضایی استان در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد: حوزه‌هایی که نیاز به تلاش مضاعف دارند، معاونین ناظر پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شورای معاونین دادگستری در ادامه به همراه سایر معاونین دیگر دستورات جلسه را مطرح کرد و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون آن‌ها تصمیمات لازم را اتخاذ کرد و مصوباتی به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×