» قضائی » مشکلات ۶ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد/ بازگشت ۱۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید
قضائی

مشکلات ۶ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه بررسی شد/ بازگشت ۱۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید

اسفند 15, 1402 0

مشکلات و موانع ۶ واحد تولیدی و اقتصادی در چهاردهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این باره اتخاذ شد همچنین به موجب مصوبات این جلسات و قاطعیت در اجرای آن ها، تاکنون ۱۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگشته و ۴ واحد دیگر هم در حال احیا هستند.

خبرگزاری میزان – چهاردهمین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد منجی عالم بشریت و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) به حضور پرشور در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات یک وظیفه شرعی است، لذا علیرغم مسائل و مشکلات موجود، خود را متعهد به اجرای منویات مقام معظم رهبری، آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و خون با برکت شهدا دانسته و با مشارکت پرشور و حداکثری بار دیگر وفاداری خود را به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام خواهیم کرد.

کرمی در ادامه با اشاره به پیگیری جدی مصوبات جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: تاکنون طبق آمار موجود، در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، ۸۴ دستور کار مطرح شده است.

وی افزود: به موجب مصوبات این جلسات و قاطعیت در اجرای آنها، تاکنون ۱۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگشته و ۴ واحد دیگر هم در حال احیا هستند.

لازم به ذکر است از جمله اتوترانس غرب (درخواست صدور مفاصا حساب مالیاتی)، بتن آماده فرامان غرب (پاسخ استعلام)، شرکت سرکش خودرو (اقاله ملک)، مجتمع خدمات رفاهی همت زاده (درخواست تأمین آب)، شرکت لبن گستر (خروج از لیست بدهکاران مالیاتی) و شرکت گلمهر غرب (تقسیط و تخفیف بدهی) با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این باره اتخاذ شد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×