» قضائی » مشکلات ۶ واحد تولیدی در خراسان شمالی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت
قضائی

مشکلات ۶ واحد تولیدی در خراسان شمالی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت

اردیبهشت 5, 1403 0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از ورود و تداوم روند پیگیری‌های معمول جهت رفع موانع و مشکلات مبتلابه ۶ واحد تولیدی در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان – حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده صبح امروز در اولین نشست کمیته فرعی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان گفت: در این جلسه مشکلات ۶ واحد تولیدی که عمدتا در حوزه‌های شن و ماسه، بتن آماده، تولید الکل و اسید، کشاورزی و باغبانی (نهالستان)، سنگ شکن و مسکن فعالیت داشتند  با حضور مدیران واحد‌های تولیدی مربوطه و مسؤولان ذیربط مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مدیران این شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی پیش با طرح و ارائه درخواست خود به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کل استان حمایت مؤثر دستگاه قضایی را از مجموعه تحت تملک و مدیریت خود خواستار شدند.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده تصریح کرد:مشکلات و محدودیت‌های مربوط به حوزه فروش محصولات باغی (نهال)، وجود تأخیر نامتعارف و تعویق روند اجرای پروژه مسکن، جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی (توقیف اموال در رهن بانک از طریق مزایده)، درخواست تمدید قرارداد واگذاری اراضی به متقاضی و … از جمله مهمترین موارد مطروحه از سوی مدیران شرکت‌های یاد شده به شمار می‌رفت.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اهتمام جدی دادگستری استان جهت حمایت تمام قد دستگاه قضایی از تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان گفت:به منظور امکان شناسایی بهتر مسائل و مشکلات موجود مقرر شد انجام بازدید‌های میدانی با حضور مقامات قضایی، تولیدکنندگان و مسؤولان اجرایی ذیربط در دستور کار و اولویت اقدام و عمل قرار گیرد و حتی الإمکان از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده شود تا إن شاء الله موجبات تداوم فعالیت‌های واحد‌های تولیدی مذکور تسهیل و تسریع شود.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×