» جامعه » مسعود ترکیبی کیست و چرا دستگیر شد؟/ عکس
جامعه

مسعود ترکیبی کیست و چرا دستگیر شد؟/ عکس

بهمن 11, 1402 0

به گزارش خبرآنلاین، اما مسعود ترکیبی که بود؟ او نام اصلی محمد کاظم تاش، یک چهره اینستاگرامی و یوتیوبر ایرانی است.

پلیس می‌گوید: این متهم از صاحبان یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در فضای مجازی است و با کمک همدستانش و با برنامه‌ریزی قبلی و روش‌های پیچیده ارتباط گیری، افراد جوان را برای استفاده در شغل‌های کاذب و مدل شدن فریب داده بود.

به گفته پلیس او یکی از سرپل‌های قاچاق انسان بوده که از هویت قربانیان خود برای نیل به اهداف کلاهبرداری و پولشویی استفاده ‌کرده بود و پلیس بین‌الملل‌ با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه این فرد اعلان قرمز صادر کرد و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی، شناسایی و نهایتا دستگیر کرد.

عمده دلیل شهرت او ترکیب مواد غذایی و موارد دیگر با یکدیگر و خوردن آن بود. دلیل شهرتش به مسعود ترکیبی نیز انجام همین اقدامات بود.

مسعود ترکیبی کیست و چرا  دستگیر شد؟/ عکس

در سایت‌ها آمده است: او در ۲ اسفند ۱۳۶۹ در شهرستان تنکابن استان مازندران متولد شد.ترکیبی فعالیت خود را در اینستاگرام از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در مدت کوتاهی به واسطه حمایت های نا معلوم تبدیل به شاخ اینستاگرام شد. ترکیبی در سال ۱۳۹۸، فعالیت خود را در یوتیوب نیز آغاز کرد و در این پلتفرم نیز به موفقیت قابل توجهی دست یافت.

مسعود ترکیبی کیست و چرا  دستگیر شد؟/ عکس



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×