» قضائی » مسئولان قضایی استان یزد به مشکلات ۶۳ نفر از مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رسیدگی کرد
قضائی

مسئولان قضایی استان یزد به مشکلات ۶۳ نفر از مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) رسیدگی کرد

بهمن 23, 1402 0

اعضای شورای قضایی استان یزد به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۶۳ نفر از مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله اکرمیه رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان_ میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام محله اکرمیه یزد با حضور رئیس کل دادگستری، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های تابعه برپا شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه این میز خدمت قضایی اظهار کرد: این اقدام در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم و به میمنت ایام ا… دهه فجر و اعیاد ماه رجب منعقد شد.

غلامعلی دهشیری گفت: مباحث مرتبط با موضوع خانواده، دعاوی مرتبط با اراضی و برخی از مشکلات در خصوص اطاله دادرسی در این ملاقات‌ها مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این ایام، برنامه بازدید از زندان و بررسی مشکلات مددجویان زندانی در دستور کار است که به صورت همزمان در کل زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان انجام می‌شود و یک میز خدمت سراسری نیز در جمعه آتی در تمام میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برپا خواهد شد.

شایان ذکر است ایجاد زمینه‌های ارتباط مستقیم با مردم و انجام دیدار‌های چهره به چهره با آحاد جامعه از منویات رئیس قوه قضاییه و از تأکیدات سند تحول و تعالی قوه قضاییه است که در دستور کار مقام‌های قضایی استان یزد قرار دارد.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×