» قضائی » مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی مردم در مسجد نظام مافی جنت آباد رسیدگی کرد
قضائی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی مردم در مسجد نظام مافی جنت آباد رسیدگی کرد

بهمن 17, 1402 0

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در راستای طرح هرشب یک مسجد در دهه فجر با حضور در مسجد «نظام‌مافی» محله جنت آباد جنوبی، به مشکلات و پرونده حقوقی تعدادی از مراجعین رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان – با آغاز ایام دهه فجر و پیرو دستورات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ملاقات بی‌واسطه و چهره به چهره مردم با مسئولان قضایی در این ایام و رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم، مسئولان قضایی هرشب در یک مسجد اقدام به ارائه خدمات حقوقی به مردم می‌کنند.

امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با حضور در مسجد «نظام‌مافی» واقع در محله جنت آباد جنوبی، به مشکلات و پرونده حقوقی تعدادی از مراجعین رسیدگی کردند. 

رفاهی در حاشیه این برنامه گفت: در راستای دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر حضور بیشتر مقامات و مدیران قضایی در مساجد بلافاصله برنامه‌ریزی در اداره کل ارتباطات مردمی صورت گرفت و مقرر شد در دهه مبارک فجر هر روز چند نفر از اعضای شورای عالی قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه حضور پیدا کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در ایام الله دهه فجر هر شب در یک مسجد در خدمت مردم شریف خواهیم بود و امیدواریم راهنمایی لازم برای شهروندان انجام شود و تا پایان دهه مبارک فجر این روند ادامه دارد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در ادامه تاکید کرد: قرار است بعد از دهه فجر یک شب به صورت ثابت انتخاب شود تا در مساجد تهران حضور پیدا کنیم و اقدامات لازم انجام شود و در اعیاد ماه شعبان هم این برنامه تداوم خواهد داشت.

رفاهی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تمامی مسئولان و مدیران قضایی دادگستری‌های شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور در راستای دستور ریاست قوه قضاییه این برنامه را ادامه خواهند داد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی مردم در مسجد نظام مافی جنت آباد رسیدگی کرد

 

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×