» قضائی » قضات و کارکنان جانباز در قوه قضاییه در اجرای عدالت سرمشق هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
قضائی

قضات و کارکنان جانباز در قوه قضاییه در اجرای عدالت سرمشق هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اسفند 1, 1402 0

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت مقام جانباز، مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری به منظور تجلیل از قضات و کارکنان جانباز دیوان عالی کشور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور ضمن گرامیداشت میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) این روز را به جانبازان انقلاب اسلامی و به ویژه رهبر جانباز انقلاب حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای تبریک و تهنیت گفت.

وی با اشاره به جایگاه و مقام والای حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: ویژگی حضرت عباس (ع) ایمان سخت و استوار، بصیرت کامل و عمیق نسبت به ولایت و امامت بود و به همین دلیل امام حسین (ع) ایشان را پرچم دار نهضت کربلا قرار داد که در دفاع از ولایت به شهادت رسید.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: ما وظیفه داریم نسبت به جانبازان و ایثارگران و این سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی که از خودگذشتگی آن‌ها باعث بارور شدن شجره طیبه انقلاب شد؛ ادای وظیفه و تکلیف کنیم و یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: شهدا و جانبازان مصداق آیه شریفه عند ربهم یرزقون هستند و ارزش واقعی این عزیزان نزد خداوند تبارک و تعالی محفوظ است، گرامیداشت و پاسداشت روز جانباز در برابر اجری که خداوند برای آن‌ها قرار داده بسیار ناچیز است.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: قضات و کارکنان جانباز در قوه قضائیه که همه اهتمامشان اجرای عدالت است، سرمشق و الگوی جامعه اسلامی ما هستند.

گفتنی است: در پایان این مراسم که به همت معاونت برنامه‌ریزی و امور عمومی و روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد، از ۱۸ نفر از جانبازان شاغل در دیوان عالی کشور با اهدا لوح و هدیه، تقدیر بعمل آمد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×